22 martie 2014

NOTD: Dare it nude





Este atat de frumos afara inca pare ireala vremea, pentru luna lui martie. Doar vantul asta neplacut ne mai trezeste la realitate.

Zilele trecute cand am vazut primul copacel inmugurit, jur ca m-am oprit pentru doua minute langa el si picasem in transa :)) :))...daaaar nu despre vremea vreau sa va vorbesc ci despre noua mea oja Essence 162 Dare it nude.

Ei bine iata ca am indraznit si eu sa fiu "nude" dupa o buna bucata de vreme. Imi doream de mult o nuanta ca asta, imi da impresia de...curat, proaspat, primavara :D

O puteti gasi pe site-ul 1001 cosmetice, atat pe ea cat si alte nuante.

Deci? Voi ce credeti despre ea?

3 comentarii:

  1. Este superbă! Iubesc ojele nude de la Essence. Am avut una din colecția veche și mi-a plăcut la nebunie. Era foarte rezistentă, stătea 5 zile intactă pe unghie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce oja frumoasa! Imi place mult cum arata aplicata pe unghii♥

    RăspundețiȘtergere