19 noiembrie 2013

NOTD: Jolly Jewels







Buna dragelor, azi vreau sa va arat si cea de-a trei-a oja Golden Rose din colectia Jolly Jewels, pe primele doua le puteti vedea aici si aici.

Asa cum spuneam, face parte din colectia Jolly Jewels nr 123, este o combinatie intre alb si negru cu slipici fin, nisipos. Am aplicat-o peste un start de oja usor incolor, binenteles ca si ea tot de la Golden Rose :) iar rezultatul se vede mai sus.

Data viitoare o voi aplica peste o nuanta mai intensa, ma gandesc la un rosu, nu? Voi ce spuneti? Cred ca ar arat minunat.

Voi ce purtati azi pe unghii?

14 comentarii:

  1. Ce frumosss a iesit !!!!
    Eu azi am ales sa imi fac unghiile ciocolatiu iar peste un strat cu sclipici auriu:p
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca-ti place.
      cred ca arata minunat ciocolatiul cu sclipiciul :)

      Ștergere
  2. uite ca nu am folosit-o pe o baza...o sa o fac negresit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fara baza mi se parea putin cam...fara stralucire, ca sa zic asa.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. da, superba, mi le doresc pe toate din aceasta colectie :))

      Ștergere
  4. Arata foarte bine, eu inca nu m-am hotarat peste ce sa o port :D

    RăspundețiȘtergere
  5. O am si eu, ultima data am purtat-o peste verde menta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-ai dat o idee, ar trebui sa incerc si eu :)

      Ștergere