7 noiembrie 2012

Ce am mai cumparat/primit

Saptamana asta am inceput-o la posta :)) dupa colete evident. Luni am ridicat vre-o patru, dintre care doua sunt pentru concursurile care le am active pe pagina de facebook, ieri am mai ridicat unul iar azi inca doua.

Unele sunt primite/castigate iar altele cumparate, dar sa va las cu niste pozici.

Sa incep cu premiul castigat pe blogul Catalinei, care-i multumesc foarte mult pentru rapiditate :D

Un minunat lantisor cu pandantiv cu cristale Swarovski oferit de Chery Bijou.

Un set de lenjerie intima Jolidon + o pereche chilot Passion oferite de SevenSins.

                                       

Cateva chestii pentru manichiura cumparate de mine de pe blogul 
Mainile sunt cartea de vizita a unei femei.

Si doua cartici carticele cumparate tot de mine de pe Elefant.ro
Offf, parca am rasuflat usurata cand le-am luat :)) de muuult n-am mai cumparat o carte.

Cam atat, deocamdata :) maine mai astept alt colet. O sa revin cu mai multe detalii despre lantisorul cu pandantiv si binenteles cu noi manichiuri cu prospetele oje.
O zi buna tuturor.

14 comentarii:

  1. Astept sa ne arati noile oje, si poate cu modele:D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai primit premiul! Sa le folosesti cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaa si pt ciocolata, pe ea n-am mai apucat s-o pozez, c-a mancat-o fi-mea :))

      Ștergere
    2. Ei, ma bucur ca am pus-o acolo in colet si ca s-a bucurat fiica ta de ea

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu drag! Imi poti spune te rog cum e stampiluta si ce oje folosesti la ea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu prea pot sa-ti psun mare lucru despre ea, nu am oja potrivita pt modele. cu oja normala nu merge :(

      Ștergere
    2. te intreb pt ca si eu mi-a luat de curand o stampila, insa la mine nici cu oje speciale nu merge, ba nu iese modelul intreg ba foarte sters, eu una sunt foarte dezamagita de ea, vroiam sa-mi iau konad insa am citit diferite pareri pe bloguri si multe fete ziceau ca nu-i mare diferenta intre konad si una oarecare insa se pare ca-i o diferenta si una chiar mare :(

      Ștergere
    3. daa, nu cred ca se compara, am zis ca in viitorul apropiat imi voi lua si eu cateva oje speciale konad.

      Ștergere
  4. toate sunt utile , felicitari mai vrem poze

    RăspundețiȘtergere