28 august 2012

Review - apa termala Oxyance

Am primit acest produs in urma unui concurs organizat pe blogul lui Doddo si ma bucur nespus deoarece chiar imi doream o apa termala, dar sincera sa fiu pusesem ochi pe cea de la Avene...oricum ma bucur ca am sansa sa incerc si un produs Oxyance.



Extrasa din inima muntilor Apenini, departe de orice forma de poluare, bogata in bicarbonat si calciu, apa termala Oxyance reda echilibrul natural al pielii. Aceasta apa termala calmeaza tenul urban si ii ofera prospetime si vitalitate. 
Poate fi folosita:
  • ca lotiune tonica
  • pentru a calma arsurile solare
  • pentru a fixa machiajul
  • pentru a revigora fata si decolteul
  • pentru calmarea proceselor inflamatorii
  • pentru a reduce eritemul fesier
  • pentru a rehidrata pielea dupa efort fizic
  • pentru a calma piele dupa epilare sau dupa ras.

Eu o folosesc ca si lotiune tonica, se pulverizeaza pe piele, lasati produsul sa actioneze cateva momente dupa care tamponati surplusul, binenteles ca prefer s-o las sa se usuce pe piele, n-o tamponez nicodata, nu irita si nu ustura (desi mi-am pulverizat-o in ochi de vre-o doua ori, nu are nici un efect secundar). Este imbuteliata direct de la izvor, bogata in oligoelemente si usor mineralizata. Respecta si pastreaza echilibrul proceselor fiziologice, este hipoalergenica, fara parabeni si testata deramatologic.

-cantitate: 150 ml
-unde se gaseste: farmaciile Sensiblu
-pret: circa 28 lei

Voi folositi produse Oxyance?

6 comentarii:

  1. este prima para cand am auzit de aceasta gama. din cate stiu eun nu e bine ca apa termala sa fie lasata sa se usuce.din ce am folosit eu pana acum , daca am lasat-o sa se usuce imi "strangea" fata. Cred ca depinde de ten foarte mult si de apa . Poate o incerc :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am nici un fel de problema in sensul asta, chiar imi place :)

      Ștergere
  2. imi doresc si eu sa incerc o ata termala dar nu stiu inca pentru care sa optez.. :)

    p.s. te-am adaugat in blogroll

    xoxo
    D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mss, eu daca n-as fi castigat-o pe acesta as fi optat pt cea de la Avene.

      Ștergere
  3. sincer,eu nu am folosit decat o singura data apa termala si nu a avut nici un efect.Ba chiar am preferat s aiau apa minerala si sa o pun eu in-un recipient cu pulverizator :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo, apa minerala le intrece pe toate, este foare buna.

      Ștergere