27 iunie 2012

Mini shopping

In sfarsit am reusit sa-mi schimb si eu samponul si balsamul (masca), conform wishlist-ului de aici
imi doream foarte mult samponul si balsamul Tigi, dar intr-un final am optat pentru samponul si masca Smoth and Silky de la Anian, si am numai cuvinte de lauda pentru ele :)


Gelul de dus si samponul pentru copii de la Avon,
 initial sunt pentru fi-mea,dar nu am cum sa le trec cu vederea :)) la ce miros au, iti vine sa le mananci.



Tot de la Avon mi-am mai luat si spray-ul pentru uscarea lacului.
O oja si intaritorul de unghii Miss Sporty.


Cam atat...deocamdata :)

3 comentarii:

  1. Sa le folosesti pe toate cu mare placere !
    Imi place oja Miss Sporty ! Pe cand un NOTD cu ea ?
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gand la gand :)) urmatoarea manichiura cu ea va fi, pe sap viitoare, cred :D

      Ștergere
  2. si eu folosesc produsele Anian,sunt f bune!interesanta culoarea ojei,vreau sa vad pe unghiute!

    RăspundețiȘtergere